wtorek, 4 kwietnia 2017

Wciąż tutaj walczę zwrotka 2

Droga kręta i śliska, jadę nią po wyboiskach,
duchowa misja, lub pasja mem sercu bliska.
Życia rozrywka, przy niej nigdy się nie nudzę,
mam w sercu rap, w głowie pomysłów burzę,
Czasem się to wkurzę, bo brak mi motywacji
jednak nigdy nie odpuszczam znowu zakreślam kartki.
Pióro pisze, atramentem, w nim zawarta jest woda,
płynę statkiem po zeszycie, zapisując słowa.
Nie tędy droga, nigdzie mi się nie śpieszy,
powoli, spokojnie, wtedy to naprawę ciszy.
Robię coś wyjątkowego, satysfakcję mam ogromną,
czuję w środku ciepło, emanuję nim przed sobą.
Podróż życia mam dziś swoją, nie zabieram tam nikogo
chce dopłynąć do brzegu, z ciężkim balastem kolo.
Znalazłem sens życia, ponad wszystko być sobą,
i nie patrzę wstecz,żyje chwilą wyjątkową.
RaDy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz